AU: Hanno saladused

Tulime Palawanile ja plaani järgi pidime siin olema kolm ööd. Siis mingi hetk hakkasime mõtlema, et jube kahju, et ainult kolm kuna Boracayl on väga palju inimesi ja siin on kindlasti mõnusam. Nii ongi. Hanno on siin uurinud piletite vahetamist, aga kiwi.com ei ole just väga agar meilidele vastaja. Ja siis mingist hetkest muutus mr Hanno väga salapäraseks. Ma teadsin oma saatust kuni tänase lõunani ja sellest edasi tühi maa. Olen korduvalt küsinud, et kuhu me lähme peale koobaste trippi, kas me siis rendime auto, kas me lähme El Nidosse, kas ma saan sukelduma minna, kas me oleme saarel kauem kui kolm päeva. Kas Kas Kas. Vastus on siiani ainult 1 olnud “ Ma ei tea”. 
Valetab mulle suslik. Ta ei jätaks iialgi midagi juhuse hooleks ja tihtipeale teab ta ka neid asju mida ta tegelikult ei tea...
Nüüd olen saanud väikse kondi hambusse selle näol, et peale koopaid toodi meid ma ei tea kuhu, aga igatahes tulin bussist välja, silmasin mingit majakest kus tripadvisori kiri peal ja arvasin, et see ongi meie elamine. Lippasin kohe kõrval olevasse “ supermarketisse” shampooni samplet ostma kuna eelmise õhtu pesu piirdus odava seebiga eks. Hanno kiitis takka, et mine muidugi osta, siis saab pesta. On kurinahk ikka. Peale veidikest ootamist tuli meesterahvas. Lasi meid ilusti majja sisse ja ütles, et meie PAAT väljub 1 h pärast. See oli hoopis mingi boat agency mitte meie elamine nagu algul arvasin. Shoppasime ringi ja arutlesime mis loogika see küll on, et tehakse üks putka teise järel ja kõik müüvad täpselt samu asju. Kõige levinumad nendest siis pesupulbri, loputusvahendi, hambapasta ja shampooni samplid ( väiksed pakendid nagu Eestis ala testrid). Shampoon millega saad 1x pead pesta 0,1€. 
Paadis selgus, et see sõidab tund aeg. What??


Ja siis lõpuks sain teada kuhu me lähme. Tegemist ühe väikse saarega Arrecife Island mis on 0,5 ruutkilomeetrit ja kus asub ainult 1 hotell. Dos Palmas Island Resort and Spa. 

See on mega kompeks, kus kõik ideaalseks puhkuseks on olemas. Siin on jõusaal, mitu basseini, spa, tenniseväljak, korvpalliväljak, restoran, kliinik, kajakiga sõitmise võimalus, jalgrattarent ( need on ilma lisatasuta), snorgeldamine, sukeldumine ja oma isiklik helikopteri maandumisplats. Tõenäoliselt midagi jäi veel mainimata. Elamised on kahe korruselistes villades. Põhimõtteliselt on siin kõik olemas selleks, et tuledki kaheks või jumal teab mitmeks nädalaks ja naudid väga privaatset ja mõnusat puhkust. Staff on mega sõbralik ja väga püüdlik. 

Kuna siin ei ole just palju rahvast siis ma ei pidanud täna isegi sukeldumist ära bookima, homme hommikul lähen avaldan soovi ja voila. Oleneb muidugi ilmast ka, aga põhimõtteliselt nii ongi. Tahad sukelduda siis yes maam’. 
Õhtusöök oli buffee stiilis ja kõik oli väga maitsev. Sinna juurde veel elav muusika ja väike firedance. On võimalik ka private õhtusöök, mis on to the max romantiline ja ma ilmselt hakkan pillima juba siis kui eelroog lauda tuuakse. Homme plaanime seega kõik võtta mida see imeline hotellimürakas pakkuda suudab. 

Praegu limpsame veel viimaseid Filipiini kvaliteetseima rummi Don Papa sõõme ja siis tuttu. Homme tuleb JÄLLE mega lahe päev. 



Tegelikult on jälle sama seis nagu igal reisil. Iga õhtu ütleme teineteisele, et see oli kõige lahedam päev ja siis ütleme veel igasugu imalaid asju ja jõuame alati ühele ja samale imalale järeldusele kuidas me ikka no nii õnnelikud oleme. Aga ausalt ka oleme :D 

Boracayle tagasi ei kipu me kumbki. No mina natukene võibolla ikka kipun, sest seal on mu lohed, aga hetkel veel ei tea me kumbki ( ma arvan, et me kumbki, sest Hanno on nagu luuavars kust võib ootamatult pauk tulla [ lockerroom naerab] ja äkki ta jätab midagi mulle rääkimata) millal ja kuidas me tagasi lähme, kas tuleb ka väike El Nido poiss otsa ja mis meist edasi saab.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

AU: Jäin ula peale ja mõned näited Filipiini- loogikast

AU: Manila, kosed, vulkaan, koerad söögiks ja vanglasse lõbunaised.

AU: Tee nii nagu sulle on öeldud