HP: one way

Iga kord kui ma Aasiat külastan, mõtlen ma hiljem, et siia ma ei tule enam kunagi tagasi. Ja siis millegipärast ikkagi tulen. Miks? Ma ei tea. Võib-olla on see soov täieliku korralageduse, labasuse, mustuse, lolluse ja reguleerimatuse järele. Elades läänelikus, peaaegu 180 kraadi teistsuguses ühiskonnas. Äkki on Euroopas mindud kohati liiale juba ka tohutu struktureerimise ja keeldude/käskudega? Ons minetatud oskus lihtsalt elada/olla, tegevusetult nautides passida ja lihtsatest asjadest rõõmu tunda? Või on see lihtsalt puhtinimelik ja orgaaniline vajadus D-vitamiini/soojuse järele? Ma ei tea. Mida ma aga tean, on see, et üle kahe nädala siin vastu ei pea. 2 nädalat on täiesti piisav aeg, et saada kätte kõik see hea ja mitte täielikult ära manduda selle pasa all. Igasugune jutt sellest Aasia ülimast spirituaalsusest ja sügavast kultuurist jne. on täielik pask. Kogu kultuur siin on ulmeliselt lokkav korruptsioon, petmine, keskkonna hävitamine, meeletu mustus, tohutu lollus. Naisi vaadatakse kui vägistamisobjekte - ma olen üsna veendunud, et siin saarel vägistatakse igapäevaselt naisi. See aga ei jõua kuhugi, sest kaevata pole kellelegi. Turisti vaadatakse kui petusubjekti ja rahaauku.
Lihtsalt 1 fakt filipiinido kohta. Nad naeravad tõsimeeli valgete inimeste üle. Et white people so stupid, they have to go to school for 12 years. We go to school only for 7 years.
Nad on nii lollid, et te ei kujuta ettegi. Tegelikult ka.




Ilmselt siiski tulen millalgi tagasi siia. Aasia riikidest, kust käinud olen, on kõige tsiviliseeritud ja normaalsem kindlasti Tai. Kõigile neile, kes siia esimest korda plaanivad tulla, siis soovitan kindlasti alustada Taist. Kõige tsiviliseeritum, kaugelt kõige parem toit ja massaaž.

(öösek põles 1 hotell maha)

Mis eile tegime? Ärkasime pohmelliga, sest üle-eilne pidu kiskus pikaks. Võtsime rahulikult. Läksime rahulikult rahulikku Diniwidi randa ja puhkasime, rahulikult. Ujusime ja lugesime jne. Lõinaks sõime crocodile sizzling sisigut, mis oli väga hea! Pärast massaaž mõlemal. Ja see oli ka väga hea, sattusime hea massööride juurde. Koju ja pessu ja asju ajama. Õhtu rooftop Ruf baaris ja magustoiduks Mango Crepe, 1 siinseid pärle. Varakult magama ja täna juba esimene tripp saare põhjatippu tehtud. Highlight see kuidas ühesuunaliselt teel siiski mehikesed vastassuunale märke näitavad teeehituse juures. Nad ilmselt ei saa aru, et seda pole mõtet teha kui tee ühesuunaline on. Kui on tee-ehitus, siis tuleb märke näidata, mis sest et pole kellele näidata!



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

AU: Jäin ula peale ja mõned näited Filipiini- loogikast

AU: Manila, kosed, vulkaan, koerad söögiks ja vanglasse lõbunaised.

AU: Tee nii nagu sulle on öeldud